Hoi! Ik ben Joriska en woon in Andelst. Inmiddels loop ik een aantal jaartjes bij JWV en help ik onder andere bij de organisatie van JVW on stage, de inschrijvingen en de aankleding.
Ik vind het heerlijk om te helpen bij alle acts om er een leuke show op de vrijdagochtend van te maken.
We gaan er met dit leuke team weer een geslaagde bouwweek van maken! 🙂
